YOGATEKET

+4560649642

Ejbyvej 62, 4070 Kr. Hyllinge

©2019 by yogateket.dk

 

HOLDBESKRIVELSER


Priser/tilmelding

Fast plads: Prisen for en fast plads på et hold svarer til 125 kr./gang. Det vil sige, at prisen for sæsonen regnes ud på baggrund af, hvor mange mødegange der er tilbage, når du tilmelder dig. Du kan købe din plads i webshoppen KLIK HER

Klippekort: Et klippekort på 5 klip koster 700 kr. og gælder i 5 måneder fra købsdatoen. Du kan købe dit klippekort i webshoppen KLIK HER

For tilmelding til et hold, kan du kontakte os på mail (hej@yogateket.dk) eller du kan købe din plads/dit klippekort direkte i webshoppen.

Mandag og torsdag formiddag (9:00-10:30)

Karen underviser yoga med udgangspunkt i helt klassisk yoga, men hun har udviklet sin egen undervisningsstil, der er omsorgfuld og kærlig. Hun kan imødekomme alles behov, og har du behov for særlige hensyn undervejs, kan Karen give dig alternativer og assistere dig, så du også får fuldt udbytte af din praksis. 

 

På dette hold er der både begyndere og øvede, og alle rykker sig i hvert deres tempo.

 

Karen bruger dejlig, blid musik, bevidsthedsskabende guidning, åndedrætsøvelser, inspiration og læring fra gamle yogiske tekster og mindfulness. 

Mandag eftermiddag (16:45-18:15)

TEMA: Yoga for ryg/lænd/hofter 

 

Karen underviser yoga med udgangspunkt i helt klassisk yoga, men hun har udviklet sin egen undervisningsstil, der er omsorgfuld og kærlig. Hun kan imødekomme alles behov, og har du behov for særlige hensyn undervejs, kan Karen give dig alternativer og assistere dig, så du også får fuldt udbytte af din praksis. 

 

På dette hold er der både begyndere og øvede, og alle rykker sig i hvert deres tempo.

 

En klassisk yogatime der fokuserer på at løsne spændinger i lænd, ryg og hofter. En klasse for dig, der bøvler med smerter og stivhed i disse områder. Du vil blive undervist i åndedrætsteknikker, der hjælper til at slippe spændinger, bevidsthedsøvelser der øger blodgennemstrømningen, klassiske yogastillinger der arbejder fokuseret med lænd, ryg og hofter samt guidede afspændinger der løsner og skaber ro i kroppen.

Dette hold er for alle niveauer – uanset kendskab til yoga.

Mulighed for drop in.

 

Karen bruger dejlig, blid musik, bevidsthedsskabende guidning, åndedrætsøvelser, inspiration og læring fra gamle yogiske tekster og mindfulness.

Mandag aften (18:30-20:00 samt 20:10-21:30)

TEMA: Blid hatha yoga 

 

En blid yogatime hvor temaet er ro, fordybelse og afspænding. Her vil du blive undervist i blide yogateknikker der skaber indre ro, virker afstressende og beroligende. Der kan være blide yogastillinger der udføres i et blidt flow med også blide og lange stræk som du måske kender fra yin yogaen. Denne yogatime er god til at reducere og forebygge stress med. Beroligende og restorativ yoga virker genopbyggende på hele kroppen samt sindet. 

Blide meditationer, lange, dybe og rolige stræk og afstressende flows er omdrejningspunktet her. 

Dette hold er for alle niveauer – uanset kendskab til yoga. Lider du af stress, skavanker eller har andre udfordringer er dette et godt sted at starte med yoga. Du får en blid og omsorgsfuld introduktion og alt sker i et roligt tempo med plads til spørgsmål og individuelle tilpasninger. 

 

Mulighed for drop-in. 

 

Karen underviser yoga med udgangspunkt i helt klassisk yoga, men hun har udviklet sin egen undervisningsstil, der er omsorgfuld og kærlig. Hun kan imødekomme alles behov, og har du behov for særlige hensyn undervejs, kan Karen give dig alternativer og assistere dig, så du også får fuldt udbytte af din praksis. 

 

På dette hold er der både begyndere og øvede, og alle rykker sig i hvert deres tempo.

 

Karen bruger dejlig, blid musik, bevidsthedsskabende guidning, åndedrætsøvelser, inspiration og læring fra gamle yogiske tekster og mindfulness.

Torsdag aften (19:30-21:00)

Blid aften Hatha vil guide dig til øget ro i kroppen. Det vil give dit nervesystem en kærlig pause inden sengetid som blandt andet gør det nemmere at få en god nats søvn, og lade tankemylderet stå lidt på standby. Du vil blive guidet gennem afstressende og groundende stillinger, dybe stræk, let varmende øvelser og en dyb afspænding tilsidst. 

Mulighed for drop-in.